محتوای درسی

روایتگری خانواده‌های ستوده


خلاصه :

باسوادها می‌نویسند و روایت می‌کنند.  

بسم‌ الله...

روزها و لحظه‌های عمر، بی‌درنگ می‌گذرند، گاه در سختی و گاه در آسایش.
عمر، همان تنها سرمایه‌ی آدمی‌ست که باید برای ابدیتش ذخیره سازد.
و روایت‌ها، توشه‌ی آینده‌اند!

روزهایی که از سر می‌گذرانیم گنجینه‌ی بی‌بهای تجربه و احساس و ادراکند،
 و روایتگر آن‌ها که باشیم، تاریخ‌نگار آینده خواهیم شد؛
 تاریخی از جنسی دیگر،
تاریخی آمیخته با جان و ادراک آدمی،
تاریخ پایداری انسانیت در مقابل هرچه وحشیگری و خشونت...

این فراخوانی است برای روایتگری شما از آنچه در روزهای جنگ می‌بینید و احساس می‌کنید و می‌اندیشید!

🔹نوشته‌های شما می‌تواند از یک بند تا سه صفحه باشد.
🔹دانش‌آموزان، خانواده‌ها و همکاران ستوده می‌توانند در این تاریخ‌نگاری مشارکت کنند.

شما کلاس اولی‌ها هم مثل بقیه‌ی افراد خانواده می‌توانید به راحتی نشانه‌های باقیمانده را در کلماتی که انتخاب می‌کنید بنویسید یا برای نوشتن کلمه‌های مورد نظر از بزرگترها کمک بگیرید.

🔸 نوشته‌های خود را در این قسمت بفرستید و نوشته‌های دوستانتان را بخوانید.

به امید پیروزی قاطع ایران عزیز!❤️

خانواده‌ی ستوده‌ی دانش

نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر...

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران