ساعتچی
همکار محترم آقای ساعتچی ( مجتمع فرهنگی و آموزشی ستوده )
آخرین ارسالهای من
۱
۵۶
۱۰
۱۰ روز پیش
۰
۸۶
۰
۶ ماه پیش
۱
۹۴
۰
۶ ماه پیش
۰
۶۳
۰
۶ ماه پیش
۰
۶۰
۰
۶ ماه پیش
۰
۶۱
۰
۶ ماه پیش
۰
۵۸
۰
۶ ماه پیش
۰
۶۳
۰
۶ ماه پیش
۰
۶۳
۰
۶ ماه پیش
۰
۱۴۰
۰
پارسال
۰
۱۳۰
۰
پارسال
۰
۱۲۲
۰
پارسال
۰
۱۰۷
۰
پارسال
۰
۱۱۱
۰
پارسال
۰
۱۸۷
۰
پارسال
۰
۱۰۶
۰
پارسال
۰
۱۱۷
۰
پارسال
۰
۱۶۱
۰
پارسال
سوال سه:الف) گوش دادن مرتب به تلاوت و صوت قرآن به صورت روزانه در زمان معین . ب)قبل از شروع تدریس ، یک سری لغات کلیدی در متن را پیدا کرده و آنها را در اختیار دانش آموزان می گذارم و از آنها می خوام با دیدن این کلمات چه تصویری در ذهن شما نقش می بندد و لطفا آن را نقاشی کنید. با این کار سعی می کنم توجه بچه ها به این لغات را زیاد کنم تا هنگام تدریس این کلمات بتوانند بهتر نقش خود را نشان دهند. و مفهوم بهتر منتقل شود و دانش آموزان بهتر آن را درک کنند.
سوال دو: با مطرح کردن یک سوال از دانش آموزان می خوام که تا جلسه بعد به آن فکر کنند و در صورت نیاز در مورد آن مطالعه و تحقیق کنند و یافته ها و نظرات خود را در کلاس بیان کنند.
با سلام در مورد سوال يك: ابتدا تلاش مي كنم كه علت عدم تمايل سحر به نوشتن تكليف را متوجه شوم و در صورتي كه دليل قانع كننده اي داشته باشد به او اجازه خواهم داد تا تكليف را همراه تكاليف جلسه آينده انجام داده و تحويل دهد. ولي در صورتي كه او دليل موجهي نداشت ، شايد مشكل در نوع تكليفي است كه من داده ام، شايد بالاتر از توان دانش آموز است، يا شايد در آن روز تكاليف زياد ديگري هم داشته اندو ….