رویدادهای داخلی

فعالیت های فرهنگی


خلاصه :

فعالیت های فرهنگی دبیرستان ستوده نیمسال اول سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲

فعالیت های فرهنگی نیمسال اول 03 – 1402

  • هفته دفاع مقدس:

برنامه هفته دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس بود. فضاسازی در پیلوت مدرسه با محتوای نمایشگاهی از فضای جنگ تحمیلی و محوریت جمله " باید به خود جرات داد" از سردار شهید حسن باقری بود. در ادامه در صبحگاه ها کلیپ های مربوطه پخش شد. همچنین در روز سوم مهرماه فیلم سینمایی " تک تیرانداز" با محوریت شهید عبدالرسول زرین که بین 6 تک تیرانداز برتر جهان بودند، اکران شد.

 

  • 17 ربیع، ولادت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله) و امام صادق( علیه السلام):

ویژه برنامه 17 ربیع به صورت مشترک بین پایه یازدهم با اجرای نمایش و پایه هشتم با اجرای بحر طویل برگزار گردید. محتوای نمایش به تصویر کشیدن شخصیت یاران و اصحاب پیامبر اکرم بود.

17ربیع

 

  • حمایت و همدلی با مردم مظلوم غزه:

با اتفاق افتادن عملیات طوفان الاقصی و فراگیر شدن موج جهانی در حمایت از مردم غزه، پایه دهم تصاویر و پوسترهایی از تظاهرات در سراسر جهان در سرکوبی رژیم صهیونیستی، در مدرسه نصب کرده و در صبحگاه کلیپ هایی در رابطه با بالابردن آگاهی دانش آموزان درباره حقیقت ماجرا پخش کردند.

  • ولادت امام حسن عسگری و افتتاحیه جشنواره قرآن:

همزمان با ولادت اباالمهدی، افتتاحیه جشنواره قرآن با عنوان " عروه الوثقی" حول محور سوره مبارکه قرآن لقمان صورت گرفت. در جشنواره قرآن، دانش آموزان در رشته مورد علاقه خود اعم از حفظ، ترجمه و مفاهیم، تصویرگری، داستان کوتاه،شعر و متن ادبی، ساخت کلیپ و تئاتر به تولید آثار و مسابقه می پردازند.

ولادت امام حسن عسگری (ع)

 

  • انتخابات شورای دانش آموزی:

انتخابات شورای دانش آموزی در نیمه آبان ماه برگزار گردید. نمایندگان شورا در قالب وزارتخانه های ورزش، علوم، قرآن و معارف و فرهنگ و ادب انتخاب شدند.

انتخابات شورای دانش آموزی

 

  • روز دانش آموز:

روز شنبه 13 آبان به مناسبت روز دانش آموز، دانش آموزان اجازه داشتند با لباس مناسب و دلخواه خود ( متناسب با عرف مدرسه) به مدرسه بیایند.

هدیه روز دانش آموز عبارت بود از یک جلد از مجموعه کتاب " تاریخ شفاهی پیشرفت".

روز دانش آموز

 

  • ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار:

برنامه ولادت حضرت زینب به عهده پایه نهم بوده و شامل سرود، کلیپ و مسابقه می شد.

 

  • فاطمیه اول:

ویژه برنامه فاطمیه اول به عهده پایه هشتم بود و در صبحگاه علاوه سرود و پخش کلیپ و خواندن دکلمه، پخش دعای نور نیز انجام گرفت. زنگ تفریح اول هم ایستگاه صلواتی توسط دانش آموزان برپا شد.

فاطمیه اول

 

  • شهادت حضرت زهرا( سلام الله علیها):

ویژه برنامه فاطمیه دوم توسط پایه دهم اجرا گردید. ابتدا از یک هفته پیش از مراسم، در طبقات مختلف مدرسه فضاسازی هایی با محوریت عوامل زمینه ساز هجوم به خانه حضرت زهرا انجام گرفت. روز شنبه 25 آذر ماه، ویژه برنامه به صورت نوانمایش اجرا گردید.

شهادت حضرت زهرا (س)

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران